[Epitesz-barkacs] oszlopos furogep, ekszijtarcsa

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Nov. 6., K, 10:39:41 CET

Sziasztok,
a hetvegen szert tettem olcson egy nagyon kivalo, sehol nem kotyogo,
jo egeszsegnek orvendo oszlopos furogepre, egy hibaja van. A motor
tengelyen levo Hanoi torony ekszijtarcsa sokaig ugy ment, hogy nem
volt meghuzva a csavar, es kiverodott, kitagult, osszevissza lotyog,
excenteres lett. Ahogy neztem, a motor tengelye abszolut jo, a
csapagyazasa is, csak ez az aluminium tarcsa ment szet, de ugy,
hogy nem tudom sehogy sem kihezagolni, stb, amikor meghuzom
rendesen a csavart, akkor is ferden all.

Lehet-e ilyen ekszijtarcsat kapni szerintetek valahol, vagy ha nem, akkor
mit lehetne vele csinalni? A furcsa az egeszben az, hogy a motor tengelye,
meg gondolom ujkoraban az ekszijtarcsa is, lepcsos kialakitasu, egy
lepcsofokkal, hogy ez allitsa be a fuggoleges magassagat a tarcsanak a
tengelyen.

--
Hofferek Attila