[Epitesz-barkacs] Bojler szerelőt keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 08:17:06 CET

keresztkérdés:

a fürdőszobában a villanybojler közelében levő dobozka elmü által leplombált?
( a képen jobb oldalán a legipszelt csempében levő)
http://www.fogyasztok.hu/kepek/cikk_kep/4905_mg_4169.jpg
vagy a villanybojler fenekén levő hengeres doboz (amiben
az a kis jelzőlámpa vagy a pacék ujjaival forgatható szabályozó van)
az le van elmüs plombával?

mert ha nem, akkor akár bármelyik szerelő javíthatja, és hibát kereshet
szinte akárki, nem csak a "regisztrált szerelő", azaz hibakeresés  miatt
akár Te is megnézheted.