[Epitesz-barkacs] Bojler szerelőt keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 09:35:04 CET

a szerződésben levő "fix bekötés" miatt pár forintést?

az elmüvel nem akartam sohasem kalózakcióba keveredni,
és már az 1Ft/kWh idején is kb 10eHUF lett volna a különvezeték, meg a
engedélyeztetési b at szakodás, könnyebb volt "nem beköttetni",
hanem egy nyomógombos felfűtés után önkikapcsolós, reléelejtős
fogyasztáscsökkentéssel nullszaldósítanom

*****
Endre általi cikkben is utaltak rá, tartalmilag "szerződésszegés" lenne

Egyszerű áramfogyasztóként így nem tehetünk mást, mint elfogadjuk a
megváltozott feltételeket. Esetleg bosszankodhatunk, ha nincs elég
meleg víz a bojlerben. Egyebet akkor sem tehetnénk, ha esetleg többet
áldoznánk kényelmünk érdekében:
!!!
a fix bekötésű készülékek ugyanis nem köthetők át alkalomadtán
éjszakairól normál áramra, a szolgáltatók az ilyen kalózakciókat
szigorúan büntetik.
!!!
Panaszunkkal továbbra is a Magyar Energia Hivatalhoz fordulhatunk,
bár az eddigi tapasztalatok alapján az évi hat-tíz, vezérelt árammal
kapcsolatos bejelentést eddig még egyetlen esetben sem követte
büntetés.
****