[Epitesz-barkacs] Bojler szerelőt keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 18:25:19 CET

Hofi E-On-os szerelőjének egy E-Onos oktató fazon szájából:

Idézem a vonatkozó jogszabály (44/2008. (XII. 31.) KHEM rendelet) szövegét:
3.§ (4) A "B" árszabás szerint számolható el a felhasználó által
meghatározott bármely, szakaszosan is biztonságosan üzemeltethető,
külön mért - az elosztó vezérlőberendezésével a vezérelt felhasználói
áramkörre állandó jelleggel, megfelelő segédeszköz (szerszám)
hiányában állagsérelem nélkül nem leválasztható módon, nem
dugaszolhatóan csatlakoztatott - felhasználói berendezés fogyasztása.

Más szavakkal arról van szó, hogy a "B" árszabás áramköréről bármilyen
fogyasztói berendezés működhet, ami a Fogyasztó megítélése szerint
szakaszosan üzemeltethető, de csak fix bekötéssel. A minden napszaki
és a vezérelt napszaki áramkör közötti kézi, vagy automatikus
átkapcsolás megvalósítása ellentétes a jogszabály előírásával,
pontosan azt kerüli ki, hogy a "B" árszabás áramkörére csatlakoztatott
berendezések áramkörileg mindenkor oda csatlakozzanak, így üzemük
központilag vezérelhető legyen.

http://www.meevet.hu/forum.php?frm=post&tid=5
Szakmai kérdések
Ádám Zoltán vagyok, a Regisztrált Villanyszerelők Kézikönyvének egyik
írója és az E.ON tiszántúli területének regisztrált szerelői oktatója.
Amennyiben tudok, szakmai segítséget nyújtok a regisztrált szerelőknek
a felmerülő szakmai problémák megválaszolásával