[Epitesz-barkacs] fenycso

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 12., H, 10:24:03 CET

Azert nem viccbol irtam am! A ledekben, meg egyes fenycsovekben olyan
fenyporok vannak, amiknek
 - siman van utanvilagitasuk. kikapcs utan nagyon halvanyan meg orak mulva
is vilagithat. minnel sotetebb van, annal tovabb latod
 - olyan hatekonyak, hogy fenyesnek latod sotet hatter elott a szort feny
miatt. minimalis szort feny van, amit a kevesbe fenyvisszavero falak,
egyebek reszben elnyelnek, a maradekot sotetnek latod. viszont ez a fenypor
nem nyeli el, hanem visszaveri mint allat, ezert a hatterhez kepest
fenyesnek latod.

Vajk