[Epitesz-barkacs] asztali korfuresz

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 13., K, 10:07:25 CET

kelloen aprofogu lappal tuti alkalmas. csak sajnos eleg nagy kell legyen a
lap ahhoz, hogy 10mm-t kilogjon. A szokasos 250mm lapos gepek 90 fokban
tudnak 75mm (max 80) atvagast. tehat 120-as lappal tud 10mm-t.

fem vagasnal inkabb az elotolas a maceras, jo nagyon lassan es egyenletesen
kell tolni, ami az asztalon tolassal nem egyszeru. (en 10x40mm alu rudat
daraboltam mar, nagyon konnyu tultolni, es megall. ha szepen lassan
sikerul, akkor szuper)

Vajk