[Epitesz-barkacs] asztali korfuresz

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 13., K, 10:57:42 CET

ilyesmi volt nekem ferm neven. (fzt250)

az alu ontveny asztal jo lenne, viszont fog ahol lekopik rola a festes.
cserebe egyenesebb mint a lemezbol hajlitottake meg tan meg az alu profil
asztaluaknal is. az enyem fogaskerekes hajtasu volt, feltem mi lesz ha
elkopik (mint egy kezi korfureszben), de jo sok even at nem tette. a
vezetoje nem ilyen volt, de en egy szogvas darabot hasznaltam ket
szoritoval, midnen vagas elott tolomerovel beallitva a fureszlap
elejenel/vegenel.

halk nem lesz.

tulkepp ha fontos a dontes, es nem akarsz tobbek kolteni, akkor nem egy
rossz elsore.

apro preciz dolgokhoz en egy ilyet vennek:
http://www.jobbanjar.hu/szerszamgepek/einhell-asztali-korfuresz-bt-ts-800-200mm-800w-bt-ts-800-wt00080123010/

csinalnek neki uj asztalt, es egy jol kiegyensulyozott motorral egy
csendes, preciz gep lehetne.

Vajk