[Epitesz-barkacs] Búgó tv

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Nov. 14., Sze, 08:59:18 CET

Sziasztok!
Minyu!

Nagy valószínűséggel tápegység hibája van.
Ha normál szerelőhöz viszed, aki nem akar átvágni, akkor néhány ezer Ft-ért
megcsinálja.
Persze, ha van hozzá szerszámod és egy kicsit értesz hozzá, akkor először a
tápegységben lévő elkókat kell kicserélned.
Ha nem csináltál még hasonlót, akkor viszont ne csináld, mert egy fordítva
berakott elkóval nagyobb hibát
is csinálhatsz, mint ami most van!

Ha nincs szerencséd, akkor kicsit komolyabb a hiba.
De nagy valószínűséggel érdemes megjavíttatni.

További segítséget az elektro listán is kérhetsz:
    <mailto:elektro-request at tesla.hu?subject=subscribe>

Üdv. Tibi