[Epitesz-barkacs] korfuresz 3

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Nov. 17., Szo, 17:30:13 CET

Na megint én.
Megnéztem ezt a workzone fűrészt, illetve meg is vettem,
de ez is egy nagy kupac gané, sok melóm lesz vele, mire ebből
fűrész lesz. A lapot amikor fel-le állítom, millimétereket kóvályog
jobbra-balra a lap, az egész mechanikája egy nagy fos, azt teljesen
újra kell csinálni. A lap és az asztal között van legalább hat
szabadsági fok, ezeknek minden kottyanásával és merevséghiányával.
A lapot kézzel le tudom nyomni fél centit. Ez még nem olyan gáz, ki
nyomkodja vágás közben felülről a lapot, de ha onnan nyomom,
ahonnan az anyagot is nyomom neki, elcsavarodik az egész
kupleráj. Szóval lesz vele dolgom mire ebből fűrész lesz :)
Viszont azt a 14 ezret megérte, amit adtam érte.