[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

Szali Sandor szali.sandor at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 10:49:25 CET

ha hallani szovegreszletet, akkor nagyon egyszeru a kereses
beirni a felismert szoveget esetleg + lyrics aztan csokolom
ennek a shania szamnak nagyon jo szovege van amugy

nekem a nehez dio az a foci EB[?] volt utoljara, meg a z olimpia alatt nyomtak azta a par taktiust mindig a golok alatt, az nem akart osszjonni hogy mi az
de aztan egyszer valahogyan par szot is lehetett a szoveggbol hallani akkor meglett