[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 11:23:48 CET

Acs Gabor wrote:

Azért - ha már belinkelted - meghallgattam ezeket is.

Ismertem, tényleg jó.

Ezt viszont még sosem hallottam.

Ezt is ismertem.

Azért ezek nem ősrégi zenék, kicsit megdöbbentett ez az "azokból az időkből". :)
Na de látom, mennyire relatív ez is.
Fura világ ez, a sok egészséges, szép ember..., nem mélyedek bele a videókba,
mert még a puszta létjogosultságomat is meg találom kérdőjelezni. :-)