[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 11:54:16 CET

Dienes József wrote:

> Alapból így is működik! De jobbgomb -> Preferences -> Configure
> és itt kell kiválasztani, hogy mi legyen a bemenete. Sajna
> hangkártyánként változó, hogy minek hívják ("Stereo Mix",
> "What you hear", stb.) azt a "bemenetet", ami a kimenet. :-)

Természetesen megtaláltam ezt a setting menüpontot, de valami nem jó már a
gépen, itt semmit az égvilágon nem lehet már állítani.

Sőt, ha bemegyek a vezérlő pulton a hangokkal kapcsolatos helyre, és azt, ami
alapból van kiválasztva, C média akármi (nem tudom fejből), azon még hangerőt se
lehet állítani.

Szóval előbb-utóbb xp újratelepítés lesz ebből. Sok más hibát is lehet
tapasztalni.

Ez a tunatic régen úgy működött, hogy ha ment bármilyen zene, és rákattintottam
a nagyítóra vagy mire, láttam, hogy hullámzik a vonal mögötte, veszi a gépen
futó zenét, és ha tudta, kiírta, mi az. Most már így nem veszi sehogyse.