[Epitesz-barkacs] korfuresz 3

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 18., V, 23:14:33 CET

Mitre saw with laser guide. De most tényleg :)

Vagy a tárcsát kérdezed?

Előbányásztam a dobozt, azon apró betűvel az van, hogy Einhell (eddig
nem is tudtam), a user manual szerint Powerside.
1700w, 4800/perc, 210-es tárcsa.
Nem mondom, hogy nem láttam már jobbat (egy Dewaltot elfogadnék), szóval
ha lesz megint akcióban (nekem 23e rémlik), bontasd ki nyugodtan mielőtt
megvennéd.

A lap Bosch Multimaterial, létezik belőle kézi és gépi tárcsa. Én a
kézit vettem, annak kevesebb a foga (54), így olcsóbb, de jól
teljesített. Mellékelek egy képet a vágási felületről, vagy átmegy, vagy
nem.

Gábor