[Epitesz-barkacs] hangnemek

Szali Sandor szali.sandor at gmail.com
2012. Nov. 21., Sze, 10:44:38 CET

Hofferek Attila wrote:

> hat nem tudom, ha harom felhanggal lejjebb van hangolva a gitarom,
> akkor mi lesz a C durbol? Attol meg az dur marad szerintem.

hu hat nekem beszelni nehez madzsar
ennyire felre lehet erteni?

maga az alap dur hangsor a hangkozeivel,
hogyha ugyanazon a hangszeren ugyanazokat a hangokat jatszod le de harom
felhanggl lejjebb kezded, akkor mol hangsor ha ugyanaz a hangsor nem C-n
nyugszik meg, nem oda ter vissza hanem A-ra, akkor moll

zongora feher billentyui, Amoll ill. Cdur