[Epitesz-barkacs] hangnemek

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 21., Sze, 20:56:37 CET

a bolcseszek ilyenek hogy kitalalnak mindenfele nemletezo varazs dolgokat,
es utanna azok kozott baromi jol eligazodnak.

az egesz megkulonboztetes hogy skalahang meg nem skalahang, meg egeszhang
meg felhang tiszta ertelmetlen magia. van a 12 hang es kesz. aztan mindenki
szabadon valaszt hogy melyikeket hasznalja es melyikeket nem. meg vannak
tortenelmi szokasok, hogy melyiket szokas. aztan hogy ezeknek fura neveked
adnak, es a fura nevek kozott magikus szabalyokat alkotnak, az mar az o
bajuk.

Vajk