[Epitesz-barkacs] hangnemek

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 21., Sze, 22:44:27 CET

Nem, a dolog ott kezdődött, hogy a mai zenék mollosak. De így érdekes
kérdés, hogy a bennük lévő kíséret akkordjai moll akkordok, vagy a
szólamok moll skálásak-e. Remélem, nem írtam hülyeséget, én még mindig
csak távolról ugatom a témát.

Ma megkérdeztem egyébként a tanáromat, ő azt mondta, nem annyira
mollosak a mai zenék.

Gábor