[Epitesz-barkacs] hangnemek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 22., Cs, 04:02:09 CET

> szoval ha komolyabban leszedtel akkordmeneteket, riffeket akkor van
> muzikalitasod, hallasod,
> akkor viszont nagyon kar, hogy a mernoki agyaddal az alap
> zeneelmeletet nem nezted meg,

Nem értek egyet. Először is nem nagyon jutottam túl a 7-esen, másrészt szerintem
a szinpadi témákhoz kell még valami. Ma úgy fogalmazzák, hogy mondjuk x faktor.
:-) Meg egy mentalitás is. Mindez nincs meg.

Egyszer még a középiskolában, ahol volt egy rádiószakkör, és a mellette lévő
teremben meg egy zenekar gyakorolt, ellestem ezt-azt, és volt egyszer, hogy az
egyik, gyakran játszott számukat elkezdtem játszani a szólógitáros hangszerén.
Valahogy megszoktak bennünket, odaengedtek, nem vertek orrba. Ez alkalommal az
történt, hogy odaballagott a ritmusgitáros is a hangszeréhez, a zongorista is
leült meg a dobos, és elkezdtek kísérni. Nekem meg kigyulladt a képem, de
folytattam. Aztán a végén a szólógitáros megkérdezte, hogy ugye azért nem akarsz
ilyesmi irányban elindulni? :-) Pedig ez a kölök is egy huszadrangú zenész volt,
azóta se láttam sehol.