[Epitesz-barkacs] Alu oxid eltávolítása és további korrózió védelem

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2012. Nov. 22., Cs, 10:30:53 CET

>Szerintem úgy, hogy rendeltetés-szerűen használod. Az a víz, ami valami

Igen, igazad van, ha mindig benzin van benne meg néhány csepp víz
akkor tulajdonképpen nincs ami tönkre tegye.

Szóval ezt tanyasiaktól vettem egy motorkerékpárral együtt.
http://telectronic.hu/lomtar/100_9958.jpg

Nagyon szakszerű a szivató ledugózása :)

Kitakarítom, aztán meglátjuk.

Jut eszembe írják, hogy az E85 tartalmaz korróziógátló anyagot.
Ennek fajtára nem leltem sehol sem utalást.
Tud valaki öteletet, hogy mi lehet az a korróziógátló ?

zsolt