[Epitesz-barkacs] hangnemek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 22., Cs, 15:00:08 CET

Acs Gabor wrote:
> Hát, nem tudom, ez a lírai, vagy érzelmes vagy milyen rocktól nekem
> mindig is herótom volt. Mint a Scorpions, vagy a Europe, Bon Jovi és
> társai. Kemény és lágy two in one. Akar lenni.

Pedig némelyik egész jó, és ha megnézem pl az elsőt, amit belinkeltél:

> http://www.youtube.com/watch?v=5KcRl1p2waM&feature=related
több, mint 11 millióan nézték itt meg, és máshol is rengetegszer hangzott el.

> http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw&feature=related
Ez meg 36 milla, és ha megnézed a közönséget, főleg a csajokat, nagyon
odavannak. Azért nem puha kölkök ezek a szinpadon - szerintem. Szóval ez már a
moll-divat, amiről beszélek.

> http://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE
Nekem ez is bejön, nem az, amiről beszélek, bár ez is moll. :-)

> http://www.youtube.com/watch?v=m6VojYGrnpg
Ez viszont nem nézhető meg bejelentkezés nélkül nekem.

> Ennél már csak a keresztény rock a szörnyűbb :)
Az lehet, olyat még nem hallottam, de ezek nem különböznek a korábbi rockzenétől
másban, csak abban, hogy nem dur, hanem moll. :-) De iszonyat népszerűek, és
ezek, amik a csúcsokat jelentik, szerintem tök jók.

> Szerintem hamár keménynek mutatja magát valami rockegyüttes, akkor
> legyen valamennyire tényleg elvetemült, mint pl. a Rammstein:
> http://www.youtube.com/watch?v=fLp63WBV-Ic

Mit akarsz, ez is molly! :-)
Amúgy érteni vélem, miért ez tetszik jobban: itt a ritmus a főkolompos, a dob.
Uralja az egészet. Meg hát egy olyan hangulat, amiből nekem - biztos fals
módon - az jön le, hogy ilyen lehet egy vérmes fasiszta naggyűlés hangulata is.
:) Szóval elég militáris, és ha jól hallottam, még ráadásul németül is van.
Aztán persze semmit nem értek az egészből, de itt is nagyon odavan a közösönség.
Remélem, nincs mögötte semmi politikai tartalom.