[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 15:31:07 CET

Acs Gabor wrote:
> Ahogy nézem, pont a héten volt egy nyilvános vetítése fehérváron.
> Szerintem ha szépen kérjük, ideadná a BOCS.hu.
> A magyar verziót is leszedték a youtube-ról.

Mármint nekünk, ide a listára? Meglepne.
Lesz még ezer helyen vetítve biztos, csak én nem így szeretném megnézni. Nem
értem, hogy ha olyan fontos a téma, hogy óriási pénzeket költenek
ingyen-fogamzásgátlásra, pont az ingyenes ismeretterjesztést teszik
lehetetlenné. Ennek a faszinak elég nagy hatása van sokmindenkire a korábbi
komoly természetfilmjei miatt. Nem kéne ez is úgy tekinteni, mint egy
mozifilmet. De hát ez van.