[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 21:57:58 CET

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2012.11.25.:

> Ez ugye félig volt csak legális.

az én olvasatomban EU tagállamban nem törvénytelen, és legális

2007. nov. 12. - Úgy tűnik, a parlamenti jóváhagyás előtt a jövő évi
adótörvények sem enyhítenek a hazai vállalkozások terhein. Így könnyen
elképzelhető ...

2009. dec. 15. - Az elmúlt időszakban Szlovákia, az egyszerűsített
adórendszerével megelőzte a többi térségbeli országot és emiatt jó
néhány magyar cég ...

2010. aug. 2. - A Magyarországra való visszatérést fontolgatja számos
Szlovákiában bejegyzett magyar cég és vállalkozás - írta a Hospodárské
Noviny című ...

2011. júl. 27. - Egyre több hazai cég veti meg lábát északi
szomszédunkban. A magyar vállalkozások sikere nemcsak erősíti a két
ország kapcsolatát, ...

> Ez ugye abszolut illegális volt.

ha egy EU tagállamnak mondjuk magunkat, akkor szerintem ez is
legális (az én olvasatomban)

www.mobilflotta.sk/ - Cached - Translate this page
Szlovák rendszámmal. Autóvásárlás olcsóbban. Nem játssza ki a
törvényt, még csak nem is jogi kiskaput használ ki az a magyar cég,
amely Szlovákiában ...

auto.dvit.hu/autovasarlas-nemetorszagban - Cached - Translate this page
ÁFA mentes autóvásárlás magyar cégeknek Németországban. ... Meglévő és
most vásárolt autók forgalomba helyezése Szlovákiában;