[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 22:38:46 CET

Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> írta, 2012.11.25.:

> Az enyémben meg nem, ha nem ott lakik az istenadta vagy -barma.

A jogszabály alkalmazása kezdettől fogva nehézségekbe ütközött, ezen
felül Szabó Máté ombudsman szerint a jogszabályi rendelkezések
alkalmasak arra, hogy sértsék a tulajdonhoz, a szabad mozgáshoz és a
tartózkodási hely szabad megválasztásához való jogot, valamint
közvetlenül veszélyeztessék a tisztességes eljárás jogát, ezért kérte
fel törvénymódosításra a kormányt.

szóval a középkori, röghöz kötés, feudális agyatlanság van a jogalkotásban