[Epitesz-barkacs] eternit/PVC átkötő

Zoltán Radó levlista at maxcore.hu
2012. Nov. 26., H, 14:27:44 CET

Sziasztok!

Egy eternit - PVC átkötőt keresek. Olyasmit, mint a HL alábbi terméke,
csak az eternit cső külső átmérője nálam 155mm (kb. nem tudom 20-30 éve
mi volt a szabványméret)

http://www.hutterer-lechner.com/upload/HL9er_B.jpg
http://www.hutterer-lechner.com/upload/HL9_1ET_1_a_V.gif

Látott már valaki valahol ilyet? Létezik egyáltalán?

Elsőre gondoltam egy 160-120 gumi összekötőre, de mivel az eternit cső
karmantyúval kezdődik, azért a tágulatban megállna egy csomó szmötyi,
ami annyira nem szimpatikus megoldás. A karmantyú részt nem tudom
levágni, mert az a ház falából nem lóg ki (a pincébe).

Esetleg létezik olyan gumi "gallér", amit a 110-es csőre rá lehetne
húzni, és az eternitbe belemenne?

Most jelenleg 110-es PVC megy bele + valami kemény kitöltő anyaggal van
körülvéve, de átalakul a szennyvíz elvezetés a házban, ezért jó lenne
valami egyszerűbb, szebb megoldás.

Köszi!

Z.