[Epitesz-barkacs] rönkhasító kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 30., P, 18:40:04 CET

Cser Tamas wrote:
> pl. kb 35cm magas és 70cm átmérőjű fatörzs
> ezt nem tudom egy 33x33cm ajtón berakni

Ha ilyenek vannak, akkor nem azt kell tenni néhány darabnál, hogy szétmelózod
magad a rönkhasítás technológiájával, hanem ahogy a gyrost is szabdalják
jószerivel, tehát a széléről hasítasz le lapos darabokat körbe-körbe, tehát
rendesen baltával, és így egyre kisebb lesz. Nem pedig ketté akarod hasítani
egyből. Itt még hasznos is, hogy "Mi lesz abbul idesapám? Fogpiszkáló, ha el nem