[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 12:37:55 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> attol meg barmi gonosz dolog telepedhetett kozben, ami netfuggo :-)
>
> hidd el a router egyszeri beallitas utan gondozasmentes.. es kenyelmes
> dolog.. nem kell frissiteni, mig a szolgaltatodnak valami hulye otlete
> nem tamad. boven megeri. es esetleg bekoszonthet a wifi korszak is...
> bar akkor mar plusz 1 jelszo (de csak a wifire) :-)

Lehet, hogy rászánom magam, de tuti nem megy segítség nélkül. Vagy aszondod,
hogy bedugom, összekötöm és kész? Meglepne. A listán sokszor olvastam ilyen
bűvszavakat, mint firmware frissítés meg telepítés, meg konfigurálás, meg
parancs-sor... ezektől ver ki a víz.

> es keves amper szaladgal benne  :)

Na és a fesz? Az smafu? :-) Szóval újabb tizenvalahány watt éjjel-nappal...
Végülis nem ez verne földhöz, kétségtelen. Évi 10eFt alatt lenne, ha jól sejtem.