[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 16:41:47 CEST

Varga Tibor wrote:
> kapcsolat, vagy korlátozott". Közben meg úgy tűnik, hogy nem
> korlátozott. A csomagok száma nő?

Azt nem tudom, hol és hogy kell megnézni.

> Itt biztos nő a csomagok száma.
> Jól gondolom?

Itt se tudom megnézni. :-) Időt jelez ki, amennyi ideje él a kapcsolat. Meg a
küldött és fogadott bájtok számát.

> Ez vagy azt jelenti, hogy le van tiltva, vagy, hogy nem csatlakozik
> semmihez. Másképpen: Nincs kapcsolat.

Így van, de amelyikkel felmegyek a netre, akkor az lesz aktív, és nem szürke az
"állapot".

> Szerinted melyik? Le lehet tiltani ezeket?

Nincs jelentősége. Letiltani nem lehet, mert nem is aktívak. Letörölni,
megszüntetni azt lehetne, de minek?