[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 4., Cs, 10:41:10 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:
> Józsi, először is írd meg annak a doboznak a típusszámát, amibe az
> optikai kábel megy és amiből a PC-be a LAN-kábel megy.

Van jelentősége?

huawei gyártmány,
EchoLife HG850a van a tetejére írva.
Meg az aljára is. :-) és sok-sok kínai írás.

Ledek balról: Tel2 Tel1 VoIP LAN4 LAN3 LAN2 LAN1 AUTH LINK POWER

A lan2 a tv szettobbox :-), lan1 a számítógép.

Hátul két telefoncsati, 4 ahhoz hasonló, és az üveg csatija van.
(Az Auth a listagazdára utal, ugye? :-) )

Utólag: ott követtem el a hibát, hogy matattam a beállítások között, pedig
kiderült utólag, hogy nem a géppel volt a baj, hanem csak nincs mindig
kapcsolat. Tegnap a tv se ment mindig, este leakadt. Ha nem nyúltam volna
semmihez, most is minden okés lenne, de én barom, azt hittem, a gépben van
valami prücök.