[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

szlretro szlretro at freemail.hu
2012. Okt. 4., Cs, 11:35:22 CEST

Tiszteletem a Listatarsaknak!

Jozsi, bocsanat, h en is belevau, de egy dolgot esetleg meg
megprobalhatsz, nekem mar tobbszor segitett (ezert a tobbiek lehet meg
fognak kovezni):

Rendszer-visszaallitas

Sajnos mar nem emlekszem, h XP alatt hol van (valahol a start menu
alol erheto el ez is, talan valaki XP hasznalo segit).
A lenyege, hogy idonkent keszit egy-egy visszaallitasi pontot, ahova
vissza lehet lepni. Doksikat meg ilyeneket nem torol, de pl. egy
telepitett programot is "visszavesz". Ha jol emlekszem, az
intelligensebb/odafigyelobb telepito varazslok mar maguktol inditjak
ennek a pontnak a letrehozasat.
Szoval ha ezt a funkciot megtalalod, akkor ott a naptaraban visszafele
lepegetve talalsz egy olyan datumot, ahova vissza lehet lepni. Ha nem
bant semmit, amit azota telepitettel (vagy azokat vissza tudod rakni),
akkor nyugodtan lépd meg.

udv,
egonom

Hello jhidvegi,

2012. október 3., 10:07:13, írtad:

j> Üdv a nagyérdeműnek.
j> Az a probléma merült fel, hogy valamit elkúrtam, és nem tudom helyrehozni a
j> számítógépen.
j> hjozsi

j> Ps: elképesztő egy varázslat ez az egész, csoda, hogy tud annyira működni, hogy
j> képes vagyok használni ezzel a IT "tudással". Nem is értem, hogy tud ez bárkinek
j> is a fejébe menni. Lehet, hogy 5 éves kortól kell kezdeni? Vagy már az
j> anyatejjel....?

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"