[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 4., Cs, 13:45:01 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Bizonyos kártevők pont a windows tűzfal hibáit használják ki

Aha. És az se számít, hogy a win is folyton frissül? A szenyók előrébb járnak
mindig?

Nekem eddig a nod bejött, persze lehet, hogy van itt vírus, csak nem tudok róla.

> Simán.

Nna akkor előkotrom, de ehhez is tuti kell minimum távsegítség. Lehet, hogy nem
most kotrom elő. :-) Egyelőre örülök, hogy ez a hálózati baromság megoldódott.

Beszéltem a nod egyik informatikusával is, a pirossá vált nodot nem tudtuk most
helyrehozni, de aszonta, hogy délután valamikor lesz újabb frissítés, és
várhatóan akkor helyreáll. Kicsit megkavarodott a rendszervisszaállítástól, mert
szeptemberi dátumot ír ki, mint utolsó frissítés (számára lehet, hogy tényleg
úgy tűnik, akkor volt az utolsó), de valahogy a gépből mégis előásta a mai
frissítést, szóval az van a odaírva, mint aktuális vírusdefiníciós adatbázis.