[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 4., Cs, 14:09:08 CEST

Hofferek Attila wrote:

> csak annyira kotord elő, hogy a típusa fajtája stb be tudd írni ide
> nekünk

Rendben.

Most már világos, hogy van vezetékes meg rádiós (antennás). Van valami
előnye-hátránya egyiknek a másikkal szemben?

A wifis az miben is más? Netán lehet vele itt a bp22-ben netre is nyomulni?
Olvastam valami plakáton, hogy itt ingyen wifi van. Persze nem tudom, mit is
jelent ez, csak sejtem: ugye olyasmit, hogy ha valaki a hatókörzetben egy
laptoppal rohangál, és van az egyik usb likba beledugva neki egy ilyen kütyü
(nemtom, mi a neve), akkor tud netezni pl a parkban ülve? Vagy itthon, ha
bármiért nem megy a net, ne a régi telefonvonalas dialup szarsággal kínlódjak,
hanem ezzel is lehetne?

Vagy csak az az eltérés, hogy nem antennát, hanem ezt a wifi cuccot használja ez
a fajta router arra, hogy a gépek a hálózaton lógjanak? Ez más freki? Más
adatátviteli mód?