[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 5., P, 00:23:02 CEST

Kaczmarek Edvard wrote:

> Mi majd megmondjuk Józsinak, hogy amíg nem akarja használni,
> hogyan tiltsa le a rádiót, ha meg igen, hogyan állítsa be a
> titkosítást.

Ezt előre is köszönöm.
Addig egy másik kérdést még hadd tegyek fel:
Van ez a huawei vagy mifene, amibe még legalább +1 tv-t bele lehet dugni,
pontosabban a hozzá való set top box-ot, ha gagyi a tv.
Ez most tonlány, szóval nem kártyás a szettobbox, mint pl az upc-nél (tegnap
tudtam meg a szomszédomtól), szóval nem ő tudja, hogy melyik csatornát vehetem,
hanem bent állítják be. Onnan is tudom, hogy fel lehet menni a neten a saját
emilcímemmel meg jelszavammal, és rendelhetek online plusz csatornákat vagy
másik díjcsomagot (még nem próbáltam).

Szóval, ha távol állítják be, akkor a másik tévén is ugyanaz lenne, ezt a srác
is mondta.

Van olyan módi, hogy ne tévét, hanem a számítógépet kössem rá ide valami
kártyával, ami ellátja ezt a funkciót? Van olyan kártya, ami által a számítógép
tv-ként viselkedik, méghozzá olyan tévéként, ami ezzel a dobozkával együtt van?

Ebben a dobozban van winyó is. Mondjuk ettől el tudok tekinteni, vagy ha a
számítógép winyóját tudná használni, az csúcs lenne. Marhára nem akarok a
tévénézésre visszaszokni, ha már a villám hatására eredményesen leszoktam róla
:), de néha meg-megnéznék egy-egy műsort akkor, amikor a tévén más mást nézne.