[Epitesz-barkacs] Kiszáradt bőr puhítása

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Okt. 5., P, 15:44:13 CEST

No, mivel a cucc eltört a csatnál, így mindegy, majd rakok rá egy
másik szíjat. Viszont tudtam kíséretezni. A folyékony cipőkrém illetve
a szintén folyékony bőrbútorápoló (ezt használom a kocsi bőrkormányára
és 100e km felett is olyan mint új korában, nem kopik, nem fényesedik)
egész jó eredményt hozott, a bőr felpuhult, de a festett oldalán
továbbra is reped, nyilván onnan nem tudja beszívni az anyagot. Talán
meg kell várni, amíg teljes keresztmetszetében átitatódik. A sűrű
cipőpaszta szinte használhatatlan, igaz, melegítve nem próbáltam.

Találtam egy bőrrestaurátor leírást, ahol vizes glicerint ajánlottak,
ezzel bekentem és most várom, mert állítólag napokig tart mire
felpuhul. A többit meg majd meglátom.

A növényi olaj szerintem avasodik, esetleg a finom műszerolaj is
érdekes lehet. A kézkrémet még nem próbáltam, de a vicc kedvéért
lehet, hogy majd kipróbálom.

Szabolcs