[Epitesz-barkacs] csavar furo sullyeszto dugokivago szerszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 6., Szo, 00:04:22 CEST

Pataki István wrote:

> Egyik már szerepelt egyszer itt a listán, én lépcsős fúrónak nevezném.

Nem ilyen egyszerű. Ez egy szerszámpár, egymáshoz vannak idomítva. Kitűnő ötlet,
nekem tetszett a videó. A fúrónak az a része, ami a kis fadarabnak csinálja a
fészket, szerintem kúpos lyukat csinál, hogy a hengeres fadarabka beleszoruljon.

El tudom képzelni, hogy ha jól választják meg a kis fadarabka helyét a
hulladékban, akkor szinte láthatatlanná lehet tenni a lyuk helyét.

Gondolom azért kell a komplett cucc elnevezése, hogy ilyen néven lehessen
keresni, vásárolni. Különben csak körülírni tudja az ember egy boltban, hogy mit
is keres, de a neten nem lehet rákeresni.