[Epitesz-barkacs] csavar furo sullyeszto dugokivago szerszam

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Okt. 6., Szo, 00:19:12 CEST

nincs egyuttes neve.

van ugye a mezei furo. legfeljebb fahoz koszorult (brad point), vagy forstner.

aztan van a sullyeszto, amit a furora lehet huzni. de elore is kifurhatod nagyobbal, es abba furod a masikat.
sot, van gyarilag lepcsosre gyartott furo is, draga, es nehez elezni.

es van a dugozo, dugofuro. tobb stilusa is van.
https://www.google.co.uk/search?q=plug+cutter&hl=hu&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=I1xvUKv7D-XW2AXmooGICw&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1309&bih=704

 - a negyagu altalaban kupos dugot csinal. beleszorul a lukba, kiallo reszt legyalulod/csiszolod
 - az egyelu, aminek az elejen egy gyuru van egy nyelen, az altalaban henger alakut csinal. pontosabb kell legyen minden, plusz allatira nem trivialis olyanra koszorulni hogy mukodjon is, plane kemenyfaban. az obis noname kinai nem mukodik, a vateras hyundai mukodik. (ne kerdezd honnan tudom)
 - a sokelu, amelyiknek a kivul is elekkel ellatott gyuru az eleje, az altalaban letezik nagyobb atmerokben is, akar 4-5cm, csak markasban lattam eddig, es darabja felette lehet a 10 ezer magyar forintnak.

Vajk