[Epitesz-barkacs] Élő kiszáradt bőr puhítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 6., Szo, 21:46:14 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ez csalás lenne. Hol engedném ki az izzadtságomat, kipárolgásomat,
> ami megjelenik a folpack alatt?

Nem kell intenzíven mozogni.

Térdfájás miatt alkalmas krémekkel bekentem párszor a térdemet éjszakára, és
becsomagoltam.
Ha nem csomagolom be, negyedóra múlva már teljesen száraznak tűnik, és az ember
örül, hogy hú, be is itta, jól fog hatni.

Na aztán a becsomagolás után azt vettem észre, hogy még reggel is krémes. Nem
izzadt, az nem olyan, hanem a kence volt ott. Ennek ellenére persze beivódott
valamennyi, a hatóanyag is, mert sokat javult. Főleg, amikor kétfélét is kentem
fel egyszerre, aflamint és flectort.