[Epitesz-barkacs] fal négyzetméter árak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 9., K, 08:03:28 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Külső fal esetén, ha hőszigetelést is akartok, utóbbi. Nézd meg a
> inkább. Unokatesóm a téglaházat gipszkartonozta vakolás helyett, így
> töredék pénzből kijött.

Ezt a két momentumot emelném ki.
Ha hőszigetelés is lenne, akkor még a gipszkarton is kimaradhat, mehet direktben
a téglára a hungarocell... :-) (Manapság célszerű lakható, téliesített építményt
elkövetni akkor is, ha csak nyaralási célú volt eredetileg.)

Én amúgy egy másik szempontot is belevennék (a mai világban).
Ha a fal nagyon könnyen átjárható (fűrésszel, baltával), akkor a kirablás esélye
is nagyobb.
Valamint: ha nagyon könnyű az a szerkezet, egy kiadós szélvihar is átrendezheti,
nem?
További, helyszínfüggő szempont: zajt kell-e kizárni, vagy ez nem probléma?

Ha az egyes helyiségek pl  hangilag összefügghetnek, akkor a meglévő anyagok egy
részét esetleg a válaszfalazásnál lehetne felhasználni.