[Epitesz-barkacs] fal négyzetméter árak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 9., K, 09:27:43 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> 30 cm az Ytong
Aha. Azt hittem, a födémek hordása miatt vastagabb kellett.

> Az éves átalány gázszámla kb. 23 eFt.

Aaaaz nagyon-nagyon jóóóó!

> Ebben két lakás használati melegvize 300-300 literes tartállyal és
> teljes fűtése (kb. 250 m2 össz. alapterület) van benne. Nem tudom
> köbméterben, vagy energiaegységben.

Főleg, hogy a fürdés is benne van. Nem annyira a légköbméter vagy a lakótér
vizszintes felülete a lényeg, hanem a falfelület, de az összeg miatt már
aszondom, mindegy, hogy 200 vagy 300 m2. Ha a fürdést levonnám, lehet, hogy
tizenezer lenne.

Szóval nagyon-nagyon megéri agyonszigetelni a házat, ez látszik az adatokból.
Ekkor még a hűtés is megvan bakfity energiából, ha arra is van igény.

Köszönöm - hjozsi