[Epitesz-barkacs] CO erzekelo

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Okt. 26., P, 00:30:05 CEST

Hali!

A fotokémiai érzékelős CO érzékelő (amik az igaziak életvédelemre),
korlátozott élettartamúak, és egy riasztás a szenzor élettartamát is
csökkenti. Vagyis nem érdemes próbálgatni.

Nekem egy Honeywell van, abban egy nem cserélhető, beépített lítium
elem van, amely talán 6 évig működteti, utána az egész készülék csere,
mert addigra az érzékelő is elromlik. A könyvében azt hiszem benne is
volt, hogy ha riasztás történ, akkor az mennyi élettartam-csökkenést
okoz.

Szabolcs