[Epitesz-barkacs] CO erzekelo

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 05:37:35 CEST

Hali!

Igen, ezt a fajtát vettem.  Nincsen belőle sok típus, mert minek.
Ilyen ár körül volt máshol is.Ha jól emlékszem lefóliázott csomagban
van, felrakod a falra, kihúzod az elem szigetelőjét,lefuttat egy
öntesztet és utána békében (remélhetőleg) villog a falon talán hat
évig, amennyi az érzékelő időtartam.

Szabolcs