[Epitesz-barkacs] CO erzekelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 07:41:58 CEST

Cser Tamas wrote:

> nálam sincs vezetékes gáz, és Hjózsinak sincs vezetékes gáza,
> (szerintem) ez a CO kijelző a gáztalanoknak nem kell

Így van. A szerkezet, ami a kezem ügyébe került, nem az enyém. Csak a gazdája
nem tudott benne elemet cserélni, de a falra se tudja sosem felrakni. Kis
körmökkel kapaszkodik a felszerelt alaplapjára bajonettzáras módon.
Aztán szétszedve kiderült, hogy a nyák se volt a helyén. Ezt eredetileg se
rakták össze rendesen.

Szóval csak segíteni próbáltam, és eközben próbálgattam CO-val megszólaltatni.

Most már a leírások alapján sejtem, miért nem szólalt meg: veszélyes szintnél is
hosszú percek kellenek hozzá, én meg csak talán 10 másodpercig kormoltam a
gázlánggal.

A gazdája nem tudta megmondani, mikor vette, de minden infót megadtam neki, amit
innen Tőletek megtudtam.