[Epitesz-barkacs] Li-ion

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 20:11:10 CEST

nekem is ez a gondom, viszont Hjózsi egyik ötlete
megoldás lehet

Józsi írta egyszer, hogy egy nagyon könnyű tirisztoros (? vagy valamilyen
elektronikus) hegesztőtrafója van, az félvállra vehető, amivel könnyen lehet
állványra is felmászni, és a 230V vékony kanóccal megy a táskáig, és
vastag kanóc csak onnan jön ki

nomost egy ehhez hasonló lehetne a megoldás, egy pici trafót
az övre  tenni, és onnan kellene 2x4 mm2 kanóccal a fúrót táplálni,

vagy 12V 7,2Ah zselésakku a válltáskába, azt meg egy UPS
állandóan töltve tud tartani, a zselés ilyen módon "készenlétben"
tudna lenni