[Epitesz-barkacs] Li-ion

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 22:10:50 CEST

olyan akksis 18Voltos LI-IONos akksis
ketyere 50-60eHUF, pl.
Bosch PSB 18 LI-2 lítium-ion akkus ütvefúró-csavarozó, 1 akkuval
sajnos nekem
5eHUF-os kategóriára volt/van pénzem, azok meg csak ilyen NiCd-s szarok

> Hogy csinalsz olyan tapot, ami akar csak 1-2 mp-ig is lenyom neked
> 50-60 ampert, amit egy ilyen aksis furo igenyel?

a 18Voltot pl. 2x 3200Ft-ból  2x12V7,2Ah sorbakötve is meg tudná oldani,
váltáskás tápolással
6400Ft-ért nemhogy li-ionost de még NiCd akkupackot sem kapnék