[Epitesz-barkacs] Li-ion

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 28., V, 10:09:22 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem lehet, hogy oda egy párszáz mikrós kondenzátor is tök alkalmas
> volna?

Nem, mert a csengő, amikor elkezd szólni, az hosszabb idő, talán farados kondi
is kéne bele, hogy kitartson. Meg hát meg is van a helye az aksiknak, sok
értelme nincs változtatni, főleg, ha ilyen qrvarégi aksikkal is elmegy. Találtam
rajtuk az oldalába nyomott számot: 095. Semmi más ilyesmi. Lehet simán, hogy
95-ben gyártotta a varta ezeket.

Felirogatom a mért értékeket: csaknem fél óra múlva az egyik érdekes módon
növelte a feszt: 1,301, a másik kicsit konyult: 1,279. Régen ennyi idő alatt
durván esett a fesz, mert a teljes feltöltés után 1 órával már csaknem nulla
volt rajtuk.