[Epitesz-barkacs] Li-ion

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Okt. 30., K, 18:34:56 CET

azt hiszem, ezt ki fogom próbálni, ha lesz egy zselés akkum

http://forum.rcmodell.hu/index.php?action=printpage;topic=74093.0
Cím: NiCd "ütés"
Írta: Mazsika - 2010-07-09, 20:09:43
egy 12V -os zselés akkumulátorra felcsatlakoztattam a töltőkábelt, és
a 4 mm-es banándugó végeivel polaritáshelyesen néhányszor (max 2-3)
egy-két tizedmásodpercre hozzáérintettem a döglött cellák
kivezetéseihez.

2-3 érintés után mérés következett: a cellák általában 1.38 .. 1.39 V
feszültségre álltak fel.

Írta: WILLIE - 2010-08-03, 10:36:10
Én ezt a megoldást "ütést" használtam a 36voltos Hilti akkunál.
Persze cellánként.Bevált.
Az élettartamra azért kíváncsi leszek.
Fél év már biztos.Azóta üzemel.