[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Sze. 6., Cs, 20:36:56 CEST

2012.09.06. 20:26 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> azért fordulnék hozzátok, hogy ilyen feladattal találkoztatok-e már?

Igen. Én kikölcsönöztem 2500-ért 2 órára egy hiltit meg egy 40-es
vídiafúrót a gépkölcsönzőből.

Amikor ez nem járta, akkor vastagfalú gázcsövet koronásra flexeltem az
egyik végét, és forgatva ütöttem befelé a falba, amikor már nem
ment, akkor kitalarítottam a furatot. Ezesetben csak egy lyukat
kellett csinálnom, azért vállaltam be ezt a módit.