[Epitesz-barkacs] Műanyag/gumi ragasztása (mosógép üstgumi)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Sze. 13., Cs, 13:50:06 CEST

akkor nem irtam jol.

szoval ez egy mezei eloltoltos, ahol van szimmering, es mogotte a csapagy. viszont olyan szimmering, ami jol mukodne 5-6 ev mulva is, nem igazan van. a csapagy meg a viztol tonkremegy.

viszont a szimmeringet es a csapagyat is csak az ust belseje felol lehet cserelni, a gyarban is ott tettek bele. viszont miutan beletettek, bele is toltak a tengelyt, ami oldhatatlanul kapcsolodik a dobhoz, es utanna ragasztottak ra az ust elso felet. es a dob nem fer ki az ust nyilasan.

de egy szaki tanacsara flexxel kettevagtuk az ustot a ragasztasnal, kicsereltuk a csapagyat es a szimmeringet, es osszeragasztotttuk sziloval es sok pici csavarral. azota is megy.

Vajk