[Epitesz-barkacs] Műanyag/gumi ragasztása (mosógép üstgumi)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Sze. 16., V, 20:11:34 CEST

vajk fekete wrote:
> viszont a mosogepben mososzeres viz van. a mososzer meg zsiroldo
> hatasu, erre hasznaljuk.

Na jó, de a csapágyból marha lassan tudná csak kioldani a zsírt, amivel meg van
tömve.
Na meg ugye a szimmering a lényeg, az nem zsíros felületen fut. Ott dől el
minden. Ha nincs játéka a csapágynak, és jól fut a szimmeringben a
csúszófelület, nem üt, nem érdes, nem vízköves, és jó minőségű az a gumiszerű
micsoda, ami nekinyomódik, akkor nagyon sokáig tud jó lenni.

Állítás: eleve érdesre készítik a felületet. Már láttam sokszor, akkor is szar,
ha köszörült. Nem tudom, miért nem lehet oda való felületet csinálni.