[Epitesz-barkacs] 1méteres horganyzott fémpálca?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2012. Sze. 26., Sze, 19:16:28 CEST

Vágsz három szál kerítésdrótot, hosszabbat, mint amire szükséged van.
Egyik végét befogod a fúró tokmányába. Egymás mellé simítod és a másik
végét satuba szorítod. Alaposan összecsavarod és a végeit levágod.
Kötöződróttal bandázsolhatod a végeit, vagy összeforraszthatod,
ragaszthatod, hogy ne fűződjenek szét. Persze a legegyszerűbb visszahajtani
:-)