[Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Sze. 28., P, 22:20:19 CEST

2012.09.28. 21:43 keltezéssel, Zoltán Radó írta:
> Rémlik, hogy valaki közületek csinált olyan megoldást, hogy a kazánt
> és a kéményt nem az épületben helyezte el. Jól emlékszem?
>
> Igazából a engedélyeztetési dolgok (kell-e és mire) ,illetve a
> költségek érdekelnének.

Engem az érdekelne, hogy az hogy lett megoldva, hogy éjjel,
amikor amúgy is k.hideg van, és nem rakja folyton a kazánt
az ember, akkor az hogyan oldódik meg, hogy amikor a "fűtő"víz
a lakás hőmérséklete alá csökken, akár jelentősen is, akkor
a keringetőszivattyú ne induljon el, ne hordja be a hideget is
a lakásba.