[Epitesz-barkacs] Nemzeti idojaras

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Ápr. 3., Sze, 10:17:54 CEST

Ne hidd! Nalunk Ausztriaban is tele van a hociponk.
Szo szerint is. :)))
Epp most jottem be holapatolasbol.

Amugy meg nagyon egyszeru a (felig-meddig) tudomanyos magyarazat:
Karpat-medence. Nalunk is, ahogy lebukik a szel a Becsi-erdobol, az jo
sokszor hoz csapadekot, mig mondjuk 20-40km-rel arrebb, ahol mar
"megnyugszik", semmi.

Karoly